قوانین و مقررات

توافقنامه استفاده از خدمات برد کلینیک

این توافقنامه مابین حسابفا از یک طرف و مشتری سامانه ابری حسابفا از طرف دیگر می باشد.

  1. در زمان تکمیل فرم ثبت نام در سایت، مشتری با علامت زدن گزینه "من شرایط استفاده و سیاست حفظ حریم خصوصی را خوانده و با آن موافقم" ، می پذیرد که مفاد این توافقنامه را بصورت کامل مطالعه کرده و تمام موارد آن مورد قبول او می باشد. چنانچه مشتری گزینه مذکور را علامت نزند، به هیچ عنوان اجازه ثبت نام و استفاده از خدمات ابری وب سایت را نخواهد داشت. بنابراین استفاده از خدمات سرویس ابری وب سایت به منزله پذیرش مفاد این توافقنامه می باشد.
  2. اشخاص حقیقی یا حقوقی که مشتری به نمایندگی از آنها فرم های عضویت در سامانه ابری حسابفا را تکمیل کرده، نیز شرایط و توافقات استفاده از سیستم و همچنین سیاست های حفظ حریم خصوصی را قبول دارند و پذیرفته اند، و فرض می شود که مشتری از طرف آنها مجاز بوده و یا اختیار داشته که این توافق را انجام دهد. به این معنا که حسابفا در خصوص مشکلات احتمالی بعدی در این خصوص، هیچگونه مسئولیتی نداشته و صاحب ایمیل ثبت شده در سرورهای حسابفا و مشخصات سازنده حساب کاربری، تعیین کننده وضعیت آن خواهد بود.
  3. مشتری، کاربران و نمایندگان مشتری، مسئول حفاظت از امنیت حساب کاربری خود می باشند. این افراد موظفند که کلمه عبوری را انتخاب کنند که امنیت لازم را دارا بوده و قابل حدس زدن توسط سایرین نباشد. همچنین کاربران موظف هستند تا در مقاطع زمانی مناسب نسبت به تغییر کلمه عبور خود اقدام کنند. علاوه بر آن، در صورتی که احساس می کنند کلمه عبور آنها در دسترس سایرین قرار گرفته، بایستی بلافاصله نسبت به تغییر آن اقدام نمایند، در غیر این صورت کلیه عواقب ناشی از این سهل انگاری، بر عهده کاربران خواهد بود و حسابفا مسئولیتی در این خصوص نخواهد داشت.
  4. چنانچه به هر دلیلی امکان دسترسی به ایمیل و شماره تلفن ثبت شده نباشد، حسابفا تحت هیچ شرایطی رمز را تغییر نداده و برای شخص سوم ارسال نمی کند. بنابراین اگر رمز عبور مفقود گردید، فقط از طریق دسترسی به ایمیل یا شماره تلفن ثبت شده امکان بازیابی رمز وجود دارد و درصورت عدم دسترسی به ایمیل و شماره تلفن ثبت شده، حسابفا تحت هیچ شرایطی رمز را تغییر نداده و ارسال نمی کند.
  5. حسابفا هیچ مسئولیتی در قبال لو رفتن اطلاعات مشتری در صورتی که منشا آن کوتاهی مشتری در حفظ امنیت حساب کاربری خود باشد، نخواهد داشت. مسئول تشخیص این امر مدیر سیستم حسابفا می باشد. مدیر سیستم با مراجعه به لاگها و گزارش های امنیتی موجود در پنل خود، امکان بررسی و تشخیص این امر را خواهد داشت.
  6. حسابفا تعهد می کند که بالاترین ضریب اطمینان را برای دسترسی به سرویس های ابری خود فراهم سازد. در مواردی که نیاز به قطع خدمت رسانی می باشد، شرکت متعهد می شود که موضوع را حداقل ۱۲ ساعت قبل به اطلاع مشتری برساند.
  7. حسابفا هیچ مسئولیتی در قبال لو رفتن اطلاعات مشتری در صورتی که منشا آن حملات هکری باشد، نخواهد داشت. البته حسابفا آخرین پروتکل ها و به روز ترین شیوه های امنیتی را برای پیشگیری از وقوع موارد فوق به کار می بندد.
  8. حسابفا تعهد می دهد از هر زمان که نتواند به فعالیت خود ادامه دهد، به مدت دو سال سرورهای خود را روشن نگه دارد و مشتریان امکان دسترسی به اطلاعات خود را خواهند داشت.